نشست تخصصی معاونان علمی پژوهشی سپاه پاسداران در مشهد برگزار شد | رونمایی از ۷ محصول فناورانه بسیج اردوغان خواستار پایان جنگ داخلی در سوریه شد معاون ستاد کل نیروهای مسلح: پرچم علم در نیروهای مسلح با هدایت فرمانده کل قوا برپا شده است و پیش رفته است ۱۰ پهپاد اوکراین بر فراز روسیه منهدم شدند حمایت خانواده شهید رئیسی از سعید جلیلی اطلاعیه شماره ۳ ستاد انتخابات کشور درباره مدارک لازم در زمان اخذ رای (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وقوع یک عملیات ضدصهیونیستی دیگر در کرانه باختری جلیلی در مصلی تهران: جلیلی: امروز سر یک دو راهی هستیم آیا بایدن از انتخابات آمریکا انصراف داد؟ ویدئو | لحظه عملیات ضدصهیونیستی در شمال اراضی اشغالی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) ضربه قسام به اشغالگران | سرنگونی پهپاد اسکای لارک + فیلم (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بایدن در حال بررسی ادامه یا کناره‌گیری از انتخابات آمریکا واکنش کنعانی به آزادی بشیر بی‌آزار از بازداشت در فرانسه جلیلی در برنامه تلویزیونی: حالا نوبت انتخاب است+ فیلم وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: ترجیح می دهیم بر سر مرزهای شمالی توافق کنیم پوتین: روابط مسکو و پکن بر اساس منافع متقابل بنا شده است + فیلم مخبر برای حضور در اجلاس شانگهای عازم قزاقستان شد شلیک بیش از ۸۰ موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در مشهد: موهبت انقلاب اسلامی، آزادی و حق انتخاب در پای صندوق‌های رأی است + عکس اختلافات آمریکا و اوکراین درباره جنگ
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

کاهش مالیات کالا‌های پزشکی از ۹ به یک درصد| لایحه تشکیل وزارت بازرگانی امروز تقدیم مجلس می‌شود+ فیلم

  • کد خبر: ۱۶۰۷۲۸
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
کاهش مالیات کالا‌های پزشکی از ۹ به یک درصد| لایحه تشکیل وزارت بازرگانی امروز تقدیم مجلس می‌شود+ فیلم
سخنگوی دولت از موافقت دولت با کاهش مالیات بر ارزش افزوده برای کالا‌های اساسی و تجهیزات پزشکی از ۹ به یک درصد در جلسه امروز هیئت دولت خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی بهادری‌جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت اظهار داشت: هیئت وزیران در راستای تحقق شعار سال به منظور جلوگیری از افزایش تورم یا کاهش آثار تورمی موجود با کاهش مالیات بر ارزش افزوده در حوزه کالا‌های اساسی و همچنین تجهیزات پزشکی نرخ مالیات بر ارزش افزوده موافقت کرد. بر این اساس برای واردات کالا‌های اساسی و تجهیزات پزشکی از ۹ درصد به یک درصد کاهش می‌یابد که سال گذشته نیز همین درخواست در دولت به تصویب رسیده بود.

سخنگوی دولت  تاکید کرد: لایحه دو فوریتی این موضوع به تصویب هیات وزیران رسیده که در صورت موافقت مجلس شورای اسلامی، این نرخ برای سال جاری نیز کاهش خواهد یافت.

بهادری‌جهرمی در ادامه با اشاره به تصویب لایحه تشکیل وزارت بازرگانی گفت: لایحه تشکیل وزارت بازرگانی امروز تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.

سخنگوی دولت افزود: دولت در گذشته براساس پیشنهاد مجلس لایحه تشکیل سازمان بازرگانی را تهیه و به مجلس ارسال کرده بود. اینکه «بازرگانی» به شکل وزارت یا سازمان باشد در اختیار مجلس است.

بهادری‌جهرمی همچنین به اجرای قانون بودجه ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: نکات متعددی برای هماهنگی دستگاه‌ها مطرح شد، اما جداول سند بودجه هنوز از سوی مجلس به طور رسمی ابلاغ نشده و تقاضا می‌شود تا این امر تسریع شود و کار‌ها بهتر پیش رود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->